close

Czarina - I miss you

這次也是心情不好點點點就從youtube跑出來的一首歌,Czarina是菲律賓出生而現居澳洲的歌手,從個人網站的簡介看來,除了投入在音樂創作上,也涉獵了廣告、攝影、影視節目與模特兒等領域,本身會拜訪圖書館或小學做兒童教育,也用音樂CD的營收幫助許多重症兒童家庭,個人youtube上也有許多live的演唱影片,同時還代表澳大利亞隊參加2016年在洛杉磯舉辦的WCOPA(世界表演藝術錦標賽),在賽程中以原創作品拿到金牌,是個相當厲害的人,看完介紹會WOW!!!的感覺那種厲害(關於Czarina的介紹在官方網站會有詳細的原文介紹~)

Czarina - I miss you 歌詞

The photos on my wall remind me that you were once real
The pictures in my head on replay won't allow my heart to heal
All the emptiness I feel without you in my life
It's so hard to say goodbye when I keep asking why? Why?
牆上的照片總是提醒我你曾經在我身邊
不斷湧現的回憶,也都令我傷心無法癒合
沒有你之後的生命,我只感到無盡的空虛
讓自己放下你真是困難呀,當我不停尋求你離去的原因,為什麼....?

*Where did you go?
Why were you taken from me?
I'm still waiting for you to show signs of your beauty
I look up at the sky in prayer as though you might appear
Come back to me my dear, I miss you
你去了哪兒?
為何你要離開我?
我仍然等著你,等著你展現你美好的每個表象
我望著天空祈禱,彷彿這樣祈禱就能讓你出現
親愛的回來我身邊吧,我好想你

I wish that I could hold you once more forever it will last
And spend another day beside you not allowing time to pass
Every memory we shared will not fade away
In my heart you'll always be not too far away. Away
我好希望能擁抱你直到永遠
並且再用不會結束的一天待在你身邊
彼此共有的回憶絕不會消逝
在我心裡,你永遠不會遠離的,不會的

*Where did you go?
Why were you taken from me?
I'm still waiting for you to show signs of your beauty
I look up at the sky in prayer as though you might appear
Come back to me my dear, I miss you

*歌詞同上

(i miss you i miss you)  Everywhere i go
(i miss you i miss you)  I'm reminded of you
(i miss you i miss you)  Thoughts keep on coming back
(i miss you i miss you)  Back to me
(我想念你,我好想你),不論我去哪裡
(我想念你,我好想你),我總是掛念著你
(我想念你,我好想你),思念始終縈繞著
(我想念你,我好想你),求求你,回來吧

Where did you go?
Why were you taken from me?
I'm still waiting for you to show signs of your beauty
I look up at the sky in prayer as though you might appear
Come back to me my dear, I miss you
Come back to me my dear, I miss you
Come back to me my dear, I miss you

*歌詞同上,最後一句重複兩次後end

就是一首,思念猖狂時很適合的歌,畢竟不論是誰,不論對與錯,我們都有不再回來的人了,而這些人並不知道在離開後多少個午夜,我們流了多少眼淚

同場加映

Czarina官方網站:http://www.czarina.com.au/

Czarina SoundCloud:https://soundcloud.com/czarinamusiconline/

【Nightcore】Czarina - I miss you:https://youtu.be/rBTeE9C5zWk

 

arrow
arrow

    honChao 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()